Tuesday, July 10, 2012

JPO

Salam...

Buat blogger dan semua rakan2 semoga semuanya dalam keadaan sihat sejahtera. Terima kasih buat makchaq, azi, Acik Erna...alhamdulillah cepat sedar, saniah...kadang2 kita terlalai kan tapi harus berhati2 jangan sampai benda yang tak diingini berlaku. Malulah nak tunjuk pada Nieda sebab barang tu biasa2 aje. Benda yang kita anggap remeh boleh membinasakan...betul kata JunAina. Salam Tinie...memang selalu terjadi macam itu, apa orang kata instinct. Dah keperluan ma (Kamariah Awang) memang wajib diganti kalau tidak nanti selalu pulak makan nasi lembik hahaha...Salam ummu...lama tak berkunjung...harap ummu sihat dan bahagia...alhamdulillah tak jadi apa2.

................................................


ihsan google

Saya dah sampai kat sini, seronok sangat dapat menjamu mata dan dapat beli sedikit barang yang termampu. Walaupun 2 hari saya di sini tapi ada juga outlet yang saya tak sempat nak masuk. Bila nak cari barang saya, hubby pula nak mencari barang dia, terpaksalah beralah sebab nak juga tengok takut tak sesuai. Yang terlebih shopping adik walaupun dia dah pernah ke sini dengan Mimi.

Di JPO barang yang dijual semuanya barang branded, kalau kat shopping komplex atau kat butik harga barangannya memang mencecah 4 angka. Tapi disini kita boleh dapat dengan harga yang begitu murah. Sesetengahnya boleh dapat lebih dari 50% terutamanya handbags dan jam. Sesiapa yang teringin nak beli barangan berjenama yang kalau kat luar ribu riban harganya datanglah ke sini. Ada juga saya dengar orang yang datang mengatakan barang2nya agak mahal, tapi jika dibandingkan dengan harga diluar jauh lebih murah sebab barangan disini berjenama dan banyak yang imported. 

sukanya dia

Alhamdulillah...............................




10 comments:

Acik Erna said...

suka dapat jalan2 dan shopping..
semoga zai sihat selalu

Nieda said...

Diam tak diam dah sampai ke JPO ye kak zai

Kamariah Awang said...

Bile2 kw JB nak jugak ke JPO... Nak beli apalah agaknya yer? Hihi..

MulutPayau said...

Wahhh kak zai dah sampai JPO ya....
Seronoknya dapat soping....

azi said...

Seronok ye akak dapat jalan-jalan...:)

Bilalah agaknya saya nak sampai kesitu..?..

Zaitun said...
This comment has been removed by the author.
Kakzakie said...

Aduhai Kak Zai kalau kakak tahu Kak Zai ke situ kakak pergi terjah sama. Kalau Kak Zai nak tahu JPO ni duduk belakang perumahan kakak tinggal tau...

Mahal-mahal tapi S'porean kata "so cheap" hihi... kalau secawan kopi pun RM12/- cheap ke Kak Zai?

sal said...

oh dah sampai di sini..tak perasan dah smpai jb....memang brgnye brended

cikmanggis said...

selamat membeli belah zai..bestnya:)

ummu said...

Salam kak Zai
he he patutlah saya tersedak je
akak sebut nama saya rupanya
akak ke Johor...
bestnya,tempat saya tu.
tapi nak jalan2 'kaki patah' kereta amsuk bengkel...:)