Wednesday, April 13, 2011

Sihat2 aje

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, harap2 semuanya sihat dan ceria. Lama sungguh saya tak mengupdate blog tapi saya tetap mengikuti cerita rakan2 cuma saya tak dapat nak tinggalkan jejak.

Terima kasih pada Dr Munir yang berada nun jauh di Irbid, Jordan bertanyakan kesihatan saya. Auntie sihat cuma tangan aje yang masih belum boleh digunakan. Masih terasa sakit kalau digunakan dan masih  di bandage. Kelmarin pergi dressing nampak lukanya dah mula kering. Tangan kanan dah tak kebas cuma jari telunjuk aje yang sakit sebab jatuh dulu, masih tak boleh dibengkokkan. Cuma bila tangan kiri banyak melakukan kerja2 kebasnya bertambah. Harap2 selepas kedua2 tangan dioperate nanti dapatlah hendaknya saya menjalankan tugas seperti biasa.

P/s: Baru tahu betapa siksanya hanya satu tangan boleh digunakan.
                  
                      Syukur dengan kurnian Allah.

9 comments:

Kakzakie said...

Assalamualaikum Kak Zai,

Kakak sentiasa klik bila saja buka blog nak tahu keadaan terkini kak zai. Nampak gaya masih kena terus berjumpa doktor. Sabarlah kak zai.... Ini masa Allah menguji....

aNIe said...

Assalamualaikum kak zai... alhamdulillah akak dah beransur sihat... semoga segalanya akan baik seperti sediakala nanti...

Take care ye kak

ainnoraini said...

selamat pagi kak zai...
lame penyepi diri..tertunggu2 jugak citer dr kak zai ni..

sabar ye kak zai...harap2 cepat sembuh..

cikmanggis said...

alhamdulillah akhirnya dapat juga baca berita dari Zai.Semoga cepat baik dan banyakkan berehat ya:)

sal said...

klu baru2 buat pembedahan kat jari tangan..lambat sikit nak baik..bersabo le yeee
moga sentiasa ceria dlm masa berehat nih yee..

kak Erna said...

alhamdulillah syukur..zai dah sihat..tertanya tanya jugak..lama tak update..semoga cepat sihat zai..

Abdul Munir Sanusi said...

Alhamdulillah auntie!

Dah lama tak dengor khabar auntie. Ok rehat elok-elok, auntie! Daoakn saya nak final. Kalau takde aral melintang grad hujung bulan depan, InsyaAllah.

hnyhar said...

kak zai,
nampaknya dah lama benar sy tak blogwalking ni..sampai tertinggal cerita macam2...ni pun singgah kejap..nak kena dtg balik..sbb nak cepat..apapun, saya doakan kak zai lekas sembuh seperti sediakala..

Pn Kartini said...

Assalamualaikum kak Zai:)

Moga akak cepat sembuh yaa:)
Take care:)