Monday, March 28, 2011

Minor Aje...

Besok tibalah masanya masa yang ditunggu2...

Besok tangan kanan saya akan dihiris, akan ada 2 hirisan, satu ditapak tangan dan satu lagi dipergelangan tangan.

Operation minor aje tapi hati dan perasaan tetap takut, takut tengok darah. Kalau doktor ambik darah sebelum ni pun muka toleh kearah lain, seram sejuk. 

Menurut doktor selepas luka ditangan kanan baik hiris pula tangan kiri.

Selalu main hiris2 bawang tapi besok tangan sendiri kena hiris.

 Doakan saya cepat sembuh ya...

Rehat Sementara....

9 comments:

aNIe said...

Alamak kak...saya yang dengar ni rasa seriau...

Semoga akak cepat sembuh...take care... and take a good rest

Lady Lavender said...

take care k.zai..saya pun tumpang gerun bila dengar perkataan 'hiris' tu..

lemongrass said...

Kak Zai,
Nak buat op carpal tunnel ke? Semoga semuanya berjalan dgn baik ye.

anie,Nagoya said...

aduh....kita lak yg rasa ngeri n sakit.moga kk Zai sembuh dgn sepenuhnya....

Pn Kartini said...

Assalamualaikum Kak Zai..:)

ermm...hari ni yaa ..moga segalanya berjalan lancar..dan akak cepat2 sembuh yyaaa

Abdul Munir Sanusi said...

Semoga berjalan baik Auntie. Jangan risau. Minor operation je tuh. Doa banyak-banyak ya auntie.

sal said...

moga cepat sembuh yee..

take care...

Kakzakie said...

Asslamualaikum Kak Zai,

Kakak baru balik berblog. Seminar memanjang, baru balik semalam dan hari ini baca N3 hiris-menghiris. Ngilu pulak rasanya.

Mesti sekarang dlm proses nak sembuh kan. Moga cepat sembuh dan boleh buat N3 baru. Nak juga kakak tengok tangan kak zai yg berbalut. Kesiannya....

Abdul Munir Sanusi said...

Auntie sihat? Lama tak dengar khabar auntie!