Tuesday, March 22, 2011

Rindu

Rinduuu...nya saya pada tempat ni...



Rasa nak terbang hari ni juga...

21 comments:

Marina Monroe said...

Salam Ziarah, InshaAllah, akan di jemput kesana lagi..berdoalah..

fa10 said...

kak,
saya pun terasa mcm kaabah tu melambai2 ajak ke sana...
insya allah, kita sama2 berdoa ye!

Hamizah said...

biasanya org dah pegi sekali pasti rindu nak ke sana lg, kan?
sy pon teringin bila la diberi kesempatan..
doa je lah..

ainnoraini said...

saye pun rase mcm tu...w/pun belum pernah sampai lagi...

insyaallah kak zai...ade rezeki dgn izin allah kak zai dan kite semua akan kesane nnt...

Kakzakie said...

Kalau lihat ini mesti segalanya membayang diruang mata mana-mana tempat yg telah kita lalui...

Siapa tak rindu tempat ini....

Ibu Sayang said...

As Salam Kak Zai,

Sama-sama kita doa agar dapat kita kesana lagi.

sal said...

saya yg tak pernah pergi pun terasa rindu..sesiapa yg terpergi tu seru2lah nama kita yeee..

kak Erna said...

assalam zai..insyaallah..ada masa dan kesempatan zai akan sampai..

suara said...

Jom, saya pun nak pergi lagi!

Zaitun said...

Marina Monroe

Salam...terima kasih sudi singgah.insyaAllah kita sama2 berdoa.

Zaitun said...

fa10

Seronok kesana tak dapat nak bayangkan.Eloklah kalau pergi masa muda2 bawa anak2 sekali biar mereka lebih faham akan tuntutan.

Zaitun said...

Hamizah

Betul kata Hamizah kalau boleh nak pergi selalu,banyak tempat yang membuat kita rindu.InsyaAllah kalau dah ada niat pasti di izin Allah SWT.

Zaitun said...

ainnoraini

InsyaAllah boleh yang penting niat nak pergi dah disemat didada,berdoalah...

Zaitun said...

Kakzakie

Memang selalu diruang mata tambah lagi kalau tengok gambar tempat2 yang kita dah pergi boleh menitiskan air mata.

Tentu semua orang teringin kan...

Zaitun said...

Ibu Sayang

Salam...InsyaAllah berkat doa ibu sayang.

Zaitun said...

sal

Sal berdoa dan pasang niat supaya dapat pergi insyaAllah akan sampai serunya.

Zaitun said...

Kak Erna

Salam...terima kasih atas doa Erna, sama2 berdoa supaya kita semua dijemput kesana.

Zaitun said...

suara

Salam...terima kasih sudi singgah.InsyaAllah dengan izin Allah SWT kita di jemput lagi.

Nida said...

salam

Mudah-mudahan Nida akan sampai ke sana suatu hari nanti...ameeeeen

Pn Kartini said...

Assalamaualikum my dear sis..Kak Zai:)

Setiap kali melihat suasana di sana..biar hanya di gambar..pasti kan terasa sayu....& terdetik utk diizinkanNya ke sana suatu hari nanti....:)

ibuintan said...

as salam kakzai,

saya yang belum sampai pun, teringin sangat hendak ke sana


moga Allah perkenankan doa saya untuk ke sana