Friday, August 26, 2016

Alhamdulillah...

Assalamualaikum....

Salam Jumaat yang barokah buat semua rakan2 blogger.

Saya nak ucapkan ribuan terima kasih pada semua rakan2 yang mendoakan ayah saya. Semoga semuanya mendapat keberkatan dari Allah SWT.

Sebagaimana yang kita ketahui kalau umur sudah mencecah ke 89 tahun agak lambat nak pulih seperti sedia kala. Walau bagaimana pun ayah saya sudah menunjukkan perkembangan yang baik. Alhamdulillah kalau sebelum ini dia langsung tidak boleh mengangkat keseluruhan anggota badannya tapi sekarang sudah boleh angkat tangan dan kaki. Masih lagi berbaring diatas katil dan perlukan pengawasan.

Dibawah ini gambar menantu dan cucu. Dapat berita setelah membuat scan janin yang dikandung adalah lelaki. Tak kisahlah lelaki atau perempuan kami redha aje. Asal saja kedua2 nya sihat.





15 comments:

saniah ibrahim said...

Alhamdullilah ayah kak zai dah tunjuk kan perkembangan yang baik.Betul kak zai dalam keadaan begitu perlukan pengawasan sesorang untuk menjaganya.
Tahniah kak zai bakal dapat cucu hero lagi...semoga semua dipermudahkan.

Bunda_nora said...

owh! ayah kak zai tak sehat yer... semoga dipermudahkan dan diberi kesihatan yang lebih baik...aamiin..
Tahniah bakal mendapat cucu lagi, yang ke berapa?

Qhaifa Nur said...

Alhamdulillah...perkembangan buat semua famili hepi
Tahniah...bertambah lg cucu..

PBS SK (RTBK) PONDOK TANJONG said...

mesti kak zai tak sabat nak terbang ke sana

Nieda ramly said...

DAH BESAR CUCU KAK ZAI

makchaq said...

Alhamdulillah ayah kakZai dah makin sihat..
2 hero.. mesti kak zai tak sabar nak ke sana...

Kakzakie Purvit said...

Syukurlah KakZai.
Benar usia dah lanjut bukan mudah nak kembali pulih segera.

Bakal dpt cucu hero lagilah ye KakZai.

Acik Erna said...

Alhamdulillah zai semoga ayahanda zai sehat dah pulih saperti biasa

Acik Erna said...

Alhamdulillah zai semoga ayahanda zai sehat dah pulih saperti biasa

Normala Saad said...

SEmoga ayah sihat dan tahniah untuk bakal cucu yang akan mendatang

Sweetie said...

Besar dah ye cucu kak Zai ni!

NEKCIK said...

Alhamdulilah..semuga ayahnda terus bertambah sihat dan kuat amin
Cepat kakzai carik tiket nak tengok cucu

NEKCIK said...

Alhamdulilah..semuga ayahnda terus bertambah sihat dan kuat amin
Cepat kakzai carik tiket nak tengok cucu

hainom OKje said...

Alhamdulilah kalau dah ada perkembangan positif....berkat doa anak anak tu Kak Zai.
Yelahkan Kak Zai, tak kisahlah pompuan ke lelaki yg penting sihat

hainom OKje said...

Alhamdulilah kalau dah ada perkembangan positif....berkat doa anak anak tu Kak Zai.
Yelahkan Kak Zai, tak kisahlah pompuan ke lelaki yg penting sihat