Saturday, October 24, 2015

Nasi Vs Western.

Assalamualaikum...

Mana pilihan kawan2....




gulai rebung+perut, terung goreng berlada dan ayam masak merah.

lamb chop





10 comments:

paridah said...

sedapnya kedua-duanya tu..makan jer.

makchaq said...

Kalau makchaq anytime pilih gulai rebung tu..
Tu yg pakchaq kata tak boleh pi obersea.. setakat Indon ngan Thailand tu boleh la..

Nooriah Abdullah said...

saya pun mcm makchaq pilih rebung kakzai org kampong mmg slera mcm tu

NEKCIK said...

Zaiiiii....camna nekcik ni...rebung tak makan kamben pun tak makan
bagilah kat makchaq ngan nooriah
..buat jerlah telor mate kat nekcik..bubuh kicap..berpinggan pinggan boleh habis nasi..ha..haa

Lynn Hamzah said...

bestnyer...dua dua pun sedap...

saniah ibrahim said...

Dah tentu gulai rebung kak zai...maklumlah tekak orang kampung.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Pilihan hati dah tentu gulai rebung + perut tu k.zai... emmm dapnyaàa :D

Kakzakie said...

Kakak makan lamb-chop dulu
Lepas tu makan rebung pulak KakZai
Susah nak pilih sebab dua-dua kakak suka hihi...

Sweetie said...

Saya berkenan dengan yang atas sekali tu... sedap gulai rebung + perut dan terung berlada tu... mau dua kali tambah nasi.

hainom OKje said...

Ofkoz saya pilih lamb chop kak Zai. Sebab jarang nak dapat makan hihi.... Nasi kan dah biasa kak Zai...hari hari pun makan..

Saya jarang makan rebung tu tp terung sambal tu mmg faberet saya.