Saturday, September 10, 2011

Tak Di Sangka

Petang kelmarin semasa saya sedang menggosok pakaian dengar kat luar bunyi hon kereta, saya jengok kat tingkap nampak van pos laju tapi tak ada orang yang keluar. Saya sambung menggosok semula tapi tak lama lepas tu saya dengar orang beri salam bila tengok kat luar ada orang berdiri dekat gate pegang sesuatu.

Saya tanya untuk siapa sebab pernah juga surat2 atau barang orang yang pernah menyewa rumah saya sebelum ini sampai ke sini. Bila orang pos laju beritahu nama yang tertera saya pun keluar dan terima parcel ni. Masuk rumah tengok pengirimnya dari Melaka, sahlah ini dari Mimi.

Mama ucapkan terima kasih banyak2 pada Mimi dan Najib (teman Mimi ) sebab hadiahkan mama barang yang mama suka lagi pun inilah jenama yang selalu saya gunakan.

Thanks to both of you....luv you.....muahahaha....


11 comments:

Acik Erna said...

Assalam zai..tahniah..ingatan dari mmimi itu yang penting..tunggu dari abah mimi pulak kan..

azi said...

Salam Kak zai..
Seronoknyer akak dapat hadiah dari anak tersayang.....barangan kesukaan akak lagi....:)

p/s hubby akak mesti bagi hadiah lagi specialkan....he..he..

Amie said...

Assalam Kak Zai....seronoknya raya begini dapat hadiah!

ainnoraini said...

bestnye kak zai dpt hadiah body shop..ni yg jeles ni...saye suke sesangat..bau dia lembut jer kan...

Nieda said...

Alamak ...dapat hadiah BS. HArum sepanjang hari ni!

sal said...

syukran..
anak kita..
sayang kita..
ingat kita..
tentu happy kan...ALHAMDULILLAH..

cikmanggis said...

bestnya..yg penting ingatan yang ikhlas dari org tersayang kan.....selamat hari jadi Zai...

hani@debumelukut said...

bestnya ada yg sayang..

anie,Nagoya said...

huhuhu...lepas ni wangi selalu le kkzai.

ari tu g kedai bukubyk betul novel.kita tak tahu nak beli yg mana.last kita beli buku terjemahan al-quran n buku "mencintai suami sepenuh hati".hihihi...takut cinta suami sepruh jln je.

jika ada novel yg best bg tahu ya.tgh gila novel ni.lama sgt tak baca novel mesia.

Kamariah Awang said...

Memang bahagia jika dapat hadiah dari anak tersayang...Memang rasa dihargai, ye kan Zai?

Lady Lavender said...

bestnya k.zai dapat hadiah..lagi best bila dpt thru pos..surprise!!