Sunday, May 08, 2011

Selamat Hari Ibu

Selamat Hari Ibu buat semua khasnya kakak, adik, ipar duai, rakan2 yang dikenali, rakan2 alam maya  dan semua yang bergelar ibu di luar sana.

Semalam pergi makan kat  luar meraikanya tapi cuma bertiga. Inilah yang kami makan, saya dan hubby makan makanan dan minuman yang sama, lamb chop dan lemonade manakala adik makan pizza dan air strawberry.






Petang semalam sebelum keluar masak bubur kacang campur durian, makan satu mangkuk malamnya pula makan lamb chop, lupa diri bila balik rumah risau yang amat. Alhamdulilllah bagun pagi tadi tak apa2, sihat sejahtera hehehe...

bubur kacang & durian.

23 comments:

Acik Erna said...

assalam zai..alhamdulillah tak ada apa2 kan..
selamat hari guru jugak buat zai..

Zaitun said...

Acik Erna

Salam Erna... syukur.

Tersalah taip ya hehehe....

azi said...

Assalamualaikum kak zai..
Akak..selamat menyambut hari ibu....semoga akak gembira dan bahagia selalu....sedap nampak makanan tu..semuanya kesukaan saya tu...tak pa akak..makan....tumpang boleh makan..he..he...macam saya...tak tolak semua...tapi badan dah macam tong dah..he..he..

Nieda said...

SLMT HARI IBU juga utk kak zai.

Semua nampak sedap2 makanan tu.enjoy the food.

Hamizah said...

selamat hari ibu,kak zai..

kakpah said...

selamat hari ibu zai..

sonata anak kancil said...

Salam - selamat hari ibu - semoga sentiasa dirahmati Allah swt

MulutPayau said...

Selamat hari Ibu...

Pn Kartini said...

Assalamualaikum my dear sis:):)

SELAMAT HARI IBU
moga sentiasa jadi ibu yang TERBAIK..:):):)

Take care kak zai:):);)

fa10 said...

selamat hati ibu kak,
errmmm.. sedapnya bubur durian tu, insya allah bulan 9 ni dpt ler saya merasa lebihan2 durian kot, hehehe

anie,Nagoya said...

kk Zai tayang pisau sekali.ganas.hahahaha.....by the way...SELAMAT HARI IBU tuk kk Zai.moga sentiasa ceria n bahagia disamping keluarga tercinta

Abdul Munir Sanusi said...

Selamah Hari Ibu kepada auntie! Saya tak boleh nak wish dekat mak saya sebab dia takde blog. Hoho!

hnyhar said...

selamat hari ibu kak zai!!

nyam2...sedapnya makanan2 tu...meleleh tengok...

cikmanggis said...

selamat hari ibu zai..wah sempat makan makan ya..semoga Zai sihat sihat selalu..

Kakzakie said...

Belated wish..."Happy Mother's Day"

Moga kak zai bertambah sihat. Makan bertiga pun tak kisah janji bahagia....

mommylavender said...

salam zai~ tq wish `hari ibu` kat mommy....semoga kita menjadi ibu yg solehah....salam kenal dari mommy

Zaitun said...

Acik Erna
azi
Nieda
hamizah
kakpah
sonata anak kancil
mulut payau
Pn Kartini
fa10
anie,Nagoya
Abdul Munir Sanusi
hnyhar
cikmanggis
kakzakie
mommylavender

Terima kasih pada semua yang mengucapkan selamat hari ibu.Semoga kita semua dirahmati dan dilindungi oleh Allah SWT.

mommylavender said...

salam petang zai~ yup..mommy orang perak..zai lak orang mana?

zue said...

assalamualaikum zai,
selamat hari ibu..walaupun dah trlewat 2 hari...hari2 tetap hari ibu kannn :)

sedapnya nengok lamb chop..alahai.

Irfa said...

assalamualaikum tuan rumah..
wah sedap makan-makan.

dr blog Nida

Zaitun said...

mommylavender

Salam...sama bendera kita tapi kak Zai sebelah selatan Perak.

Zaitun said...

zue

Salam zue...takpe...hari2 pun hari ibu kan.

Zaitun said...

Irfa

Salam...terima kasih sudi singgah.