Thursday, January 05, 2017

Kisah Tahun Baru

Assalamualaikum...

Apa khabar rakan2 semua? Lama saya tak mengupdate blog dah bersawang pun. Balik dari Turkey saya kurang sihat. Selepas dua minggu balik saya masuk wad selama lapan hari. Mulanya sakit kaki lepas itu BP saya melambung naik tinggi.  Apa lagi berkampunglah saya di SJMC.

Dua hari keluar wad saya ke Phnom Penh pulak berdua dengan hubby. Kononnya menyambut anniversary.  Kalau ikutkan saya tak nak pergi tapi kenangkan tiket dan hotel telah pun di booked terpaksalah pergi jugak. Alhamdulillah sepanjang disana saya ok aje.  Atas nasihat doktor saya diarahkan untuk menggunakan tongkat ketika berjalan.

Naklah kongsi berita gembira. Pukul 4 pagi tadi waktu Msia menantu sudah pun melahirkan anak kedua. Alhamdulillah dua2 sihat baby boy lagi. Bertambahlah ahli keluarga saya sekarang.

Masih belum terlambat saya nak ucapkan Selamat Tahun Baru buat semua rakan2.





17 comments:

Kakzakie Purvit said...

Semoga tahun 2017 in KakZai bertambah sihat
Apa lagi dah dpt cucu baru mesti tambah ceria itu terapi utk tambah sihat juga KakZai.
Tahniah dari kakak:)

Raihanah Ahmad said...

selamat tahun baru kak zai

saniah ibrahim said...

Semoga kak zai sehat2 skng ni..
Tahniah kak zai...bertambah dah ahli keluarga.Tentu tak sabar nak timang cucu baru.

Bunda_nora said...

Alhamdulillah... semoga Kak Zai sehat2 jer... selamat menimang cucu baru... SELAMAT TAHUN BARU.

NEKCIK said...

alhamdulilah tahniah...
semuga Zai bertambah sihat..amiin amin..take care dear

Sweetie said...

Selamat tahun baru kak Zai... selamat menerima kelahiran cucu kedua... dan selamat meraikan anniversary semoga selalu bahagia, saling sayang menyayangi dan mengasihi hingga ke syurga.

paridah said...

Selamat tahun baru zai..tahniah dianugerahi cucu baru...moga zai sht sjhtera selalu

Normala Saad said...

Selamat Tahun Baru Zai...

azi said...

Alhamdulillah....Kak Zai dah beransur sembuh dan yg paling syok..dapat cucu baru ..:)

hasnidar Ramlyy said...

kak zqi tqhniah..

hasnidar Ramlyy said...

kak zqi tqhniah..

hasnidar Ramlyy said...

kak zai tahniah dapat cucu naru dan happy anivesary

Intan Saffyna said...

hi, saya singgah follow sini :)

Ainniah Zulkefli said...

alhamdulillah. tahniah atas kelahiran cucu boboi boy yang baru. :)

Raihanah Ahmad said...

tahniah kak ada cucu boy.

hainom OKje said...

Tahniah Kak Zai dapat cucu lagi.
Bila nak gi melawat cucu tu Kak Zai?

Belum terlambat kot ucap Happy Anniversary utk Kak Zai dan suami. Moga jodoh kekal bahagia hingga ke syurga

Lukis Darto said...

Informasi yang akan saya sampaikan ini bisa jadi akan mengubah
hidup anda 360 derajat seperti yang saya alami... Anda hanya perlu
membaca uraian saya ini dengan cermat, pastikan saat membaca
ini jangan ada gangguan sekecil apapun, karena peluang bisnis
ini benar-benar mengagumkan! jangan sampai anda melewatkan
info sekecil apapun!➜ www.maslukis.com