Thursday, January 02, 2014

30 tahun.

Salam...

N3 tertangguh... buat kenangan dimasa akan datang. Anniversary pada 25 December, jalan2 dalam negara, Kuala Terengganu. Jalan2 keliling bandar, makan2 selain pergi melawat tempat2 yang disukai.


Menginap disini.

Hotel Prinzpark

Singgah dan solat sini

Masjid Terapung

Masjid Kristal



Cuma kat luar, dari jauh macam Disneyland.

d
istana

Lepak kat sini


Pantai Batu Buruk


kereta kuda banyak kat pantai



Sangat bahagia hidup bersama hubby selama 30 tahun. Dikurniakan anak2 yang penyayang, rezeki dan kesihatan yang baik. Syukur Alhamdulillah.






13 comments:

AziE said...

Alhamdulillah...

ummiross said...

happy anniversary Kakzai..
Alhamdulillah, suami dan anak-anak yang baik adalah anugerah terindah dari Allah SWT.

Kakzakie said...

Selamat tahun baru Kak Zai...
Kalau dah tiba T'ganu tak singgah sini memang rugi kan... kakak pernah juga solat di dua-dua masjid tu..

Kakzakie said...

Eh... boleh kakak lupa nak wish selamat ulangtahun perkahwinan Kak Zai. Moga terus mendapat limpahan kebahagiaan dan keberkatan.. amin.

Acik Erna said...

selamat ulangtahun perkahwenan zai..tarikh yang sama..

Acik Erna said...
This comment has been removed by the author.
Acik Erna said...

selamat ulangtahun perkahwenan zai..tarikh yang sama..

Mak Long a.k.a Kunang-kunang said...

Assalamualaikum Zai,

Hepi aniverseri untuk Zai dan suami semoga berbahagian ke akhir hayat.

NEKCIK said...

hepi anibesari Zai dan suami ..nekcik doakn agar bahagia di dunia dan akhirat berdua bersama...amiin..keep on lovin.don't stop lovin

Nieda ramly said...

semoga kebahagia jadi milik kita.
selamat ulang tahun perkahwinan kak zai dan suami.

kakchik@ella said...

Selamat Ulangtahun Perkahwinan. Saya pun suka jalan-jalan kat Trengganu.

Ain Noraini said...

alhamdulillah..seronok bila baca, lagi lama hidup bersama2 bertambah2 bahagia...harap2 saya pun macam kakzai jugak...

MulutPayau said...

Alhmdulillah. Smoga kbhgiaan yg dikecapi berkekalan.