Monday, October 01, 2012

Manjanya Dia....

Salam...

Semoga rakan2 blogger saya bahagia disamping keluarga.

...................

Tengoklah betapa manjanya Nepo...baring sambil tengok tv...dia pun tumpang sekaki. Mulanya dia mengadap muka saya dan baring atas lengan. Tak ada anak kecik kucing pun jadilah. Sebelum ini saya tak berapa 'mesra' dengan kucing tapi tak tahu kenapa dengan Nepo saya kalah. Apa saja yang dilakukannya saya akur aje mungkin sebab dia baby kot, tak sampai hati nak marah.

Abaikan gambar sebelah Nepo....


baring atas lengan

sama2 tengok TV


kepala bertemu kepala

18 comments:

Norhaizan hakim said...

Bahagianya Nepo!

cikmanggis said...

hehe ni kira anak angkat ni zai...comel:)

saniah said...

Murah rezki la si nepo ni...:-)
Klau di ingat kan dulu apa la jd klau hsbnd tak ambik dia dr org nepal tu hari kan?...mesti dah kurus kering dan berkurap...ihhh besar pahala selamat kan dia :-)

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Zai..

Comel.. :)

Kakzakie said...

Untunglah nasib Nepo ada yg sayang..

Acik Erna said...

dah sihat ye nepo..patut bertambah manja.

makchaq said...

Kucing ni memang comel kan... Tambah anak kucing.. Muka blurrr je..
Makchaq x bela kucing.. tolong bagi makan je..

azi said...

Kak Zai..
Kalau dah sayang akak, memang kita tak kisah kucing tu nak buat apapun, cakar sofapun tak marahkan..he..he..

nepo macam tompok, anak kucing kakak Ainaa..

Yours truly said...

salam perkenalan kak zaitun

seronoknya ada baby kucing ni...kalau manja2 lagi la seronok, boleh main gomol2..hehehe.

Nieda said...

bahagiannya Nepo dilayan baik

kasihibu said...

alahai comel dan manja sungguh si nepo nih

azieazah said...

Sweetnya diaaa... Tu kalu tak jumpa sehari, harus rindu dendam tu.

MulutPayau said...

comelnya....!!!!!!memang manja betul tu....

ibundo said...

comelnya dia. Beruntunglah ada orang sayang...

suri solehah said...

Manja sungguh...boleh ganti rabbit dulu tu kak...tp suri alah ngan kucing

Kamariah Awang said...

Bertuahnya dia dapat tuan yang penyayang...

TiranaAduka said...

salam kenal sis.
Betuahnya Nepo

Nur-nba said...

Untung Nepo ada tuan yg penyayang...