Thursday, May 10, 2012

Bandage

Salam...

Terima kasih pada rakan2 yang meninggalkan jejak kat n3 saya dan untuk yang bertanya tentang kaki saya masih lagi sakit tapi dah berkurangan dengan ubat yang dibekalkan oleh doktor. InsyaAllah dengan ubat dan pantang larang (bab makan) yang jika diamalkan akan sembuh dengan segera.



Pernah tengok gambar yang kat atas ini. Para athlete selalu menggunakan benda ini untuk menjaga lutut atau untuk baik pulih otot. Hubby belikan untuk saya atas saranan doktor yang merawat. Kata doktor kena pakai masa banyak bergerak. Sekiranya tak digunakan dikhuatiri tissue kat lutut akan bertambah koyak dan itu yang membuatkan rasa sakit dan berdeyut.

Mula2 pakai macam rimas sebab rasa macam lutut tak bebas dah tu benda tu ketat pulak membuatkan rasa berpeluh kat lutut.Tapi nak buat macamana kan... kalau itu yang terbaik untuk saya kenalah redha. Tapi kan... saya curi2 juga bukak bila hubby tak nampak hehehe....

kaki tu memang besar sebab orangnya pun besar




11 comments:

Pn Kartini said...

Assalamualaikum kak:)

InsyaAllah..
moga cepat sembuh yaa kak..

Pernah juga guna ..semasa kaki kena 'rempuh'dek bdk berlari awal tahun ari tu..Alahmdulillah..sekarang dah sembuh:)

MulutPayau said...

kak zai...semoga cepat sembuh ya...

Kunang-Kunang said...

Kesian zai. Kak ani.foakan semoga semboh segera.

Kakzakie said...

Insya-allah dah usaha dan kena sabar sikit kak zai.... kalau sesuai sembuhlah... kakak doakan dari jauh.

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Zai..

Moga cepat sembuh ya..

Zaitun said...

Pn Kartini

Salam tinie...Terima kasih atas doa.

Alhamdulillah dah elok ya.

Zaitun said...

MulutPayau

Semoga dikabulkan,amin.

Zaitun said...

Kunang-Kunang

Terima kasih,insyaAllah berkat doa kak ani.

Zaitun said...

Kakzakie

Amin, terima kasih diatas doa dari kakzakie yang jauh.

Zaitun said...

Deru Ombak

Salam kakya...insyaAllah berkat doa kakya.

Acik Erna said...

assalam zai..memang elok bandage tu ye zi..dulu saya pernah guna ebene memang elok..kurang la sakit lutut.