Wednesday, February 20, 2013

Sederhana Tapi Meriah...

Salam...

ALHAMDULILLAH....LEGA....semuanya sudah selamat.....berbulan juga buat persiapan...itu baru anak lelaki kalau anak perempuan tak tahulah macamana, belum ada pengalaman. Majlis sebelah lelaki sederhana saja dihadiri ahli keluarga, rakan2 dan juga jiran2 yang terdekat. Cuma majlis sebelah perempuan agak besar sebab anak sulung dan satu2nya anak perempuan. Menantu saya berketurunan siam, dilahirkan di Siam tapi dibesarkan di Kuala Lumpur.

Majlis akad nikah berlangsung di Masjid Sultan Mizan juga dipanggil Masjid Besi di Putrajaya. Tetamu terdiri dari ahli keluarga kedua2 belah pihak, rakan2 termasuk rakan2 surau dan masjid. Jamuan makan nasi diadakan didalam masjid. Syukur alhamdulillah  proses pernikahan berjalan dengan cepat dan lancar. Juru nikah pula amat sporting tak banyak kerenah.

Terima kasih buat semua yang hadir.....juga buat ahli keluarga sebelah perempuan. Terima kasih yang tak terhingga juga buat adik beradik dan anak2 buah yang banyak membantu.

Gambar dari cameraman yang ditempah masih belum siap.

Ambik gambar dari camera sendiri untuk tatapan....


 
 ayah memberi semangat

 saat yang dinantikan

 gembira setelah sah menjadi suami isteri



Amin



Doa saya buat anak dan menantu semoga berbahagia dalam kehidupan berumah tangga dan kekal  sampai bila2.


p/s:  Masa agak mencemburui apa2 pun saya minta maaf buat semua rakan2 blogger. In Shaa Allah kita jumpa lagi, saya sayang semua....................






14 comments:

Irfa said...

selamat pengandyin baru buat pengantin yang sama padan itu
moga bahagia hingga hujung nyawa

teringat mcm mana mak dan ayah saya uruskan majlis saya dulu..mklum anak pertama.

mamawana said...

Assalamualaikum

Alhamdulillah dah bermenantu nanti bercucu plak ya.. in sha allah

saniah said...

Wahh selamat dah semua nya...Alhamdulillah
Ni menantu no brp kzai?...sesuai kedua nya sama cantik sama padan....org kata girl brdarah siam ni.lemah lembut kan....org kedah pun sama lah...bersempadan kannn
... ( saya la tuuu...) hahaaa perasan saya ni
Gurau je ya kak zai
Tahniah kakzai..... :-)

ainnoraini said...

selesai sudah yee...baru la lega kan kakzai.,

pB said...

Assalamualaikum Kak Zaitun


nak tanya sikit berkenaan dgn gambar yang no 2 tu ....

wanita yang bertudung hitam tu besan akak ker??

Itu kawan mak pB tu.
Kenduri dia kita orang pergi.. Kat Puchong Perdana kan?

Kakzakie said...

Syukur alhamdulillah Kak Zai. Segalanya berjalan lancar tinggal tunggu masa timang cucu pulak ye:)

Tahniah dari kakak moga pengantin terus dilimpahi kebahagiaan.

Sue @ Nenie said...

Tahniah..Selamat Pengantin Baru kepada kedua-dua pasangan

cikmanggis said...

Alhamdulillah..tahniah Zai..tumpang gembira

Nieda ramly said...

tahniah buat pengantin dan bondanya. lepas ni tunggu kehadiran cucunya pula

MulutPayau said...

Tahniah dan selamat pngntin baru utk pasangan pngntin....Dan tahniah jugak utk Kak Zai terima orang baru dalam keluarga....

azi said...

Tahniah buat Pengantin baru. Semoga kebehagian akan menjadi milik mereka selamanya. Kak Zai sebagai emak Tentunya seronok terima menantu perempuan kedua..:)

Acik Erna said...

assalam zai..alhamdulillah dah selamat ..Tahniah zai dan selmat pengantin baru buat anak dan menantu

ibuintan said...

tahniah kakzai.... moga rumahtangga anak dan menantu kakzai berkekalan hingga akhir hayat mereka

Nur-nba said...

Selamat pengantin baru buat anak akak.. Tahniah Kak Zaitun kerana menerima menantu.. Bertambah ahli keluarga akak..