Tuesday, January 16, 2018

Booth di Subang Parade

Assalamualaikum kawan2 semua.
Nak cerita pengalaman 2 hari berniaga di Subang Parade. Sabtu dan Ahad lepas saya dan anak menjual tudung di shopping komplex Subang Parade. Kami menyewa booth untuk 2 hari.

Selain dapat pengalaman berniaga dapat juga saya berjumpa dengan pelanggan secara personal. Selalu hanya melalui alam maya saja. Ada juga yang bertanya bila stock baru akan sampai. Saya tak dapat berjanji sebab semua tudung2 tu didatangkan khas dari Turkey. In shaa Allah kenalan saya akan menghantar secepat yang mungkin.

Ini gambar booth yg saya sewa.



11 comments:

paridah said...

MOGA SUKSES BISNIS ZAI..WAH DH JADI TOKE YA

Zaitun said...

Belum jadi tokey baru belajar berniaga hihi..

saniahibrahim said...

Wah kak zai dah berniaga skg ya...semoga akan terus maju ya.

OKje said...

Apa khabar Kak Zai? Wah muncul muncul terus jadi bisneswomen eh hihi...
Meriah tak yg beli Kak Zai?

Zaitun said...

Kak zai baik2 aje. Alhamdulillah baru belajar berniaga itu pun tolong anak.
Shawal yg kak zai jual satin tak licin. Kainnya lembut senang dibentuk.Marilah mencuba mana tahu nanti nak beli selalu.

suri solehah said...

salam k.zai dah lama tak bw ni...wah seronoknya berniaga kak zai

MisDiarios said...

alhamdulillahh.. berniaga tu kan sunnah :D
follow sini #181

Susan said...

Thanks for your insight for your fantastic posting. I’m exhilarated I have taken the time to see this. It is not enough; I will visit your site every day. Watch The Sims 4 channels streaming live on Twitch. Sign up or login to join the community and follow your favorite The Sims 4 streamers! sims 4 news

FRADESY RIRITIA said...

Hai semua

Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
Saya tidak di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai syarat dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka mampu dimiliki dan cepat dilunaskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL
EMAIL Syarikat: allglobalgrantloan@gmail.com.
Whatsapp Syarikat: +1(304)997-4034
E-mel Saya: fradesyriritia12@gmail.com

OKje said...

Salam Kak zai.... Kak zai sihat?

Evercare Physiotherapy said...

Apa Itu Sakit Tennis Elbow Kaedah Rawatan dan Pemulihannya.