Friday, April 04, 2014

Chocolate

Salam...

Chocolate yang adik beli dari UK.


Ferrero yang berwarna coklat dan putih yang kat atas tu rasanya lain dari biasa dan ianya lebih sedap

Easter egg ni sebesar telur dinosaur

 








8 comments:

Acik Erna said...

Banyaknya coklat adik beli.kalau dirumah acik tu..sekejap je lesap hi hi semua suka

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

banyaknya..penuh peti ais dah..

Nieda ramly said...

boleh buat meniaga ni...

NEKCIK said...

wah bertambah manis dan cun lah omak dia

ummiross said...

waa bestnya, macam2 coklat ada tu Kak zai.

BUNDA a.k.a KN said...

sama lah kite ...kite pun suka makan coklat..

makchaq said...

Lama tak datang sini... sibuk sangat la ni.. kami nak pindah ofis.. sibuk dok berkemas

Mesti dah habis la semua coklat tu kan.... kalau jengah masa mula2 adik sampai dulu.. boleh ngendeng sikit..

Mummydearie said...

Banyaknya coklat. Sedapnya kalau dapat makan coklat sambil tengok TV nih.