tag:blogger.com,1999:blog-4999555076487626795.post2968309710915096985..comments2023-10-29T17:30:10.738+08:00Comments on Bila Jemari Menari: Sikap Promoter Butik Bonia di Sunway Pyramid. Zaitunhttp://www.blogger.com/profile/04871956776356274460noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-4999555076487626795.post-66713910650979791242015-04-07T18:35:52.792+08:002015-04-07T18:35:52.792+08:00pekerja bukan di butik sahaja...casher pasaraya pu...pekerja bukan di butik sahaja...casher pasaraya pun sama juga..muka berlagak..padahal kuli je...iryantyismailhttps://www.blogger.com/profile/14003076754654735248noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4999555076487626795.post-23057372333189762762015-03-30T11:57:50.395+08:002015-03-30T11:57:50.395+08:00Tak payah mintak maaf kak..begitulah keadaannya..k...Tak payah mintak maaf kak..begitulah keadaannya..kalau nampak sengkek layanan terus menjunam ke gred D/E. Kan ke Bos D Herbs pun pernah kena macam tu gak sbb pekerja tu tak cam dia..che midhttps://www.blogger.com/profile/01429640529307290754noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4999555076487626795.post-88201042222348008242015-03-30T10:40:43.262+08:002015-03-30T10:40:43.262+08:00kesian kita sebagai pelanggankan...?kesian kita sebagai pelanggankan...?Niedahttps://www.blogger.com/profile/03938206314800560026noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4999555076487626795.post-20126808196557752342015-03-30T10:32:27.552+08:002015-03-30T10:32:27.552+08:00sepatutnya tak boleh memilih pelanggan kan zai..tu...sepatutnya tak boleh memilih pelanggan kan zai..tuan punya pun kalau nak cari pekerja kena la memilihAcik Ernahttps://www.blogger.com/profile/08179067713869576052noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4999555076487626795.post-30262456417673689812015-03-27T22:20:25.785+08:002015-03-27T22:20:25.785+08:00SIKAP PERKERJA BEGINI MERUGIKAN BOSNYA XTAU MENILA...SIKAP PERKERJA BEGINI MERUGIKAN BOSNYA XTAU MENILAI PELANGGAN YG MEMBAWA KEUNTUNGAN...paridahhttps://www.blogger.com/profile/14716155587939524610noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4999555076487626795.post-72407200337920055232015-03-27T19:16:54.422+08:002015-03-27T19:16:54.422+08:00ASSsalamualaikum k Zai:)
Ermm....kita cam senasib...ASSsalamualaikum k Zai:)<br /><br />Ermm....kita cam senasib pula..<br />Pernah ke butik Bonia di Sogo..<br />Memang kita berhajat utk membeli..ttp disebabkan sikap pekerja yang acuh tak acuh jee...terus hilang mood !mungkin takkan jejak lagi ke sana:(Pn Kartinihttps://www.blogger.com/profile/03834604278481158972noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4999555076487626795.post-53024673304324797932015-03-27T16:04:17.810+08:002015-03-27T16:04:17.810+08:00Mereka x diterapkan dengan nilai2 murni masa beker...Mereka x diterapkan dengan nilai2 murni masa bekerja kot kan...SA masuk butik coach kat klcc pun sama...siap pandang SA atas bawah lg...ingat kita x mampu agaknyaSuria Amandahttps://www.blogger.com/profile/10980125143947684249noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4999555076487626795.post-71949065396696225072015-03-27T15:55:49.241+08:002015-03-27T15:55:49.241+08:00EtiBudi bahasa dan etika bekerja sebagai peekarja ...EtiBudi bahasa dan etika bekerja sebagai peekarja yg kena bertemu pelanggan tidak ada itulah jadinya Kak Zai. Kalau boss dia tahu mesti kena marah. Mahu-mahu kena warning pekerja macam itu.Kakzakie Purvithttps://www.blogger.com/profile/18290430369737490751noreply@blogger.com